wtorek, 30 maja 2017

Bezprzewodowe słuchawki Sudio Sweden

Słuchajcie! Ostatnio dostałam świetne, bezprzewodowe słuchawki! Cały czas je testuję i naprawdę sprawdzają się znakomicie. Wystarczy, że słuchawki połączą się z telefonem za pomocą bluetootha i gotowe! Można słuchać muzyki. :) Powiem Wam, że mega mi to ułatwiło sprawę, bo zawsze ten kabel od słuchawek wplątywał mi się w torbę, kieszenie, płaszcze, a teraz kompletnie z niczym nie kolidują. Także polecam! I oczywiście kolor różowy skradł moje serce! Mają tam również śliczne case'y na telefony (jak na załączonym obrazku) :)

Na hasło IDA.CUPAS15 macie 15% zniżki na wszystkie produkty!

Słuchawki bezprzewodowe - SUDIO

1 komentarz:

  1. To musi być świetne rozwiązanie! Mi także kabel od słuchawek wszędzie się placze i jest to kłopotliwe :/
    Może skuszę się na to cudeńko!
    Pozdrawiam cieplutko! :*
    Zapraszam do mnie: http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń